Emotion | &NUJIJ! Ga naar main content
de Jong & Laan
Een ijzersterk
werkgeversmerk voor
de Jong & Laan
Klant
employer branding content activatie

Accountant de Jong & Laan heeft ambitie. Dus is er plek voor flink wat nieuwe, enthousiaste en gepassioneerde collega’s om samen die ambities mee te verwezenlijken. Dan is een sterk werkgeversmerk essentieel, zeker in deze arbeidsmarkt. Wij hielpen ze de Jong & Laan op de kaart te zetten als de fijne werkgever die het is.

De uitdaging

In the war for talent komt het erop aan de juiste mensen aan je te binden met het echte werkgeversverhaal én ze te behouden met een werknemersreis vol mooie ervaringen. Van sollicitatie tot alle volgende stappen die ze zetten in hun carrière. Zodat collega’s uitgroeien tot ambassadeurs. Employer branding dus.

Het gloednieuwe merkconcept bood kansen om ook het werkgeversmerk een nieuwe impuls te geven. De vraag aan ons: help mee met de ontwikkeling van een sterk employer brand, aansluitend bij de nieuwe merkpositionering.

Tussenbeeld NUJIJ

Begrijpen

Naast salaris, zijn doorgroeimogelijkheden de belangrijkste voorwaarden voor medewerkers. Sterker nog, 40% van de young professionals denkt volgend jaar niet meer voor dezelfde werkgever te werken, omdat er onvoldoende aandacht is voor hun (persoonlijke) ontwikkeling. Dat is bij de Jong & Laan wel anders. Hier worden je volop mooie kansen geboden voor een geweldige carrière. Bij de Jong & Laan ben jij aan zet.

Logo ennujij 4

Denken

Dat hebben we gevat in het concept &NUJIJ! Hiermee stellen we de mensen van de Jong & Laan en hun ambities centraal met een mooi verhaal over hun ontwikkeling in een frisse, kleurrijke stijl. We laten huidige collega’s aan het woord over hoe de Jong & Laan ze heeft geholpen bij hun ambities én dagen potentiële collega’s uit hun eigen ambities waar te maken binnen de organisatie. Trots voor intern, impact voor extern.

Collage uitingen NUJIJ 7
Header NUJIJ Carousel

Doen

En dat levert een bak aan mooie content op. Prachtige bewijsvoering van alle doorgroeimogelijkheden binnen de Jong en Laan. Deze content is volop gedeeld via de sociale kanalen en terug te lezen op de nieuwe werken-bij pagina die we mede hebben ontworpen. Zo lees je hoe Roy zijn AA-titel heeft behaald, hoe Yinte haar bachelor afrondt en hoe Peter bouwt aan het beste BTW-team. En daarmee zijn we er nog niet. Want samen werken we aan nog meer mooie content.

Ipad verhaal JL

Resultaat

Met een nieuw en inspirerend werkgeversverhaal, frisse, opvallende content en een aantrekkelijke werken-bij pagina staat het werkgeversmerk van de Jong & Laan weer als een huis, op een manier die naadloos aansluit bij het vernieuwde merkconcept. Laat die sollicitaties maar komen!

Meer weten?

Meer weten over deze case of aan de slag met iets soortgelijks? Bel even met Franklin. Hij is adviseur bij dit project en vertelt je er graag meer over.

Abri Jong Laan