Emotion | Euromaster - employer branding Ga naar main content
Euromaster
Aan de bak bij Euromaster
Klant
arbeidsmarktcampagne employer branding

Prioriteit nummer één voor elke organisatie: zorg voor een aantrekkelijk werkgeversmerk, dat nieuwe mensen aantrekt en je huidige mensen aan je bindt. Dat is voor Euromaster niet anders. Alleen was het employer brand toe aan wat nieuwe creatieve vuurkracht. Van een oldtimer naar een splinternieuwe bolide. Say no more.

De uitdaging

De arbeidsmarkt is krap. En daar hebben organisaties met technisch personeel nog wel het meest last van. Want zie maar eens aan genoeg gekwalificeerde vakmensen te komen. Het goede nieuws: in the war for talent heeft Euromaster een streepje voor ten opzichte van de beunhaas om de hoek. Als grote, professionele organisatie heeft het potentiële medewerkers genoeg moois te bieden. Hoog tijd om dat ook nadrukkelijker uit te dragen met een geweldig employer brand. Ons is gevraagd daar een communicatieconcept voor te ontwikkelen.

Faces headers

De aanpak

We gingen in gesprek met diverse collega’s in verschillende functies. Van hem hoorden we wat het werken bij Euromaster zo bijzonder maakt. En dat zit ‘m voor een groot deel in het perspectief en de mogelijkheden die je hier geboden worden. Je komt terecht bij een groot bedrijf met een nog groter moederbedrijf, waar alles tot in de puntjes voor je is geregeld en je volop mooie kansen krijgt om je te blijven ontwikkelen. Zo wordt de weg vrijgemaakt voor een echt mooie loopbaan als eersteklas vakman.

Photoshoot Euromaster Masters

Niet zomaar een garage dus. Maar een professionele werkplek waar medewerkers vanzelf meesters in hun vak worden. En dat laten we zien met geweldige fotografie door Sven Scholten Photography, waarin we de medewerkers op een voetstuk zetten als échte masters. Als professionals die weten waar ze het over hebben. Zo zorgen we voor een gevoel van trots bij de huidige medewerkers én laten we alle potentiële medewerkers weten: als je écht klaar bent voor de volgende stap, moet je bij Euromaster wezen. Word jij onze nieuwe Master?

Tussenbeeld Euromaster Social 3
Header Abri 3
Tussenbeeld Euromaster billboard social

Meer weten over deze campagne?

Merle praat je bij!

IMG 8071
Merle, Senior Projectmanager