Emotion | Even Centraal Ga naar main content
Centraal Beheer
Kennisfestival als marketinginstrument
Klant
campagne event contentmarketing

Ieder jaar verrast Centraal Beheer haar zakelijke klanten met een leuke activiteit. In 2024 was iedereen welkom op hun eerste kennisfestival, gewoon op de eigen campus in Apeldoorn. Wij mochten ze helpen van deze eerste editie een mooi succes te maken.

De vraag

De zakelijke klanten van Centraal Beheer kunnen elk jaar uitkijken naar een leuke, informele activiteit om elkaar te ontmoeten, buiten de reguliere afspraken om. Maar dit jaar wilde Centraal Beheer daar graag iets meer inhoud aan toevoegen. Iets meer kennisoverdracht en inspiratie, met nog steeds volop ruimte voor een relaxte, informele sfeer.

Eigenlijk wat wij ieder jaar doen met Mixed Emotions Live. Een soort kennisevent in festivalstijl. Dat moest het in grote lijnen worden. Maar hoe precies? Met welke naam, in welke uitstraling en volgens welke formule? Daar mochten wij een mooie rol in spelen.

Header Even Centraal Foto

Onze aanpak

Toen we aan de slag gingen, was er nog weinig concreet, behalve dat we ondernemers en managers wilden verrassen met een leuke dag vol nieuwe kennis, inspirerende verhalen en volop gelegenheid om met elkaar te netwerken. Een dag vol innovatie, inspiratie en interactie dus.

Deze drie thema's werden de belangrijkste ingrediënten van de festivalformule. Op basis hiervan ontwikkelden we het creatief concept en gingen we aan de slag met het programma. Een programma met evenveel ruimte voor stevige kennissessies als voor mooie verhalen ter inspiratie. Inclusief een fijn randprogramma met volop entertainment en leuke activiteiten voor tijdens het netwerken. Hoe je zoiets noemt? Simpel. Even Centraal.

Header Even Centraal

Resultaat

Met de naam en formule lag er een stevig fundament voor een lekkere, speelse festivalstijl, die toch onmiskenbaar Centraal Beheer is. En we zorgden dat niemand eromheen kon. Want we ontwikkelden zo’n beetje alles wat er nodig was om er een geweldig event van te maken. Van uitnodiging tot festivalbandje en van programmaboekje tot signing.

Een gelukkig niet eenmalig. Want met de formule, het concept, de naam en de stijl ligt er een hele mooie basis voor een jaarlijks terugkerend event, waar we de komende jaren aan gaan blijven bouwen. Wij kunnen niet wachten om er volgend jaar een nog mooiere editie van te maken.

Even Centraal Mockup 4

Meer weten?

Meer weten over deze case of aan de slag met iets soortgelijks? Bel even met Thijs.

Thijs
Thijs, Account director