PreZero houdt z’n mensen fit en vitaal. Want gelukkige en gezonde werknemers, zijn goede werknemers. Dus krijgt iedereen de mogelijkheid om te werken aan z'n fysieke en mentale gezondheid. Met een nieuw programma vol persoonlijke coachingsmogelijkheden en workshops, die je daarbij helpen. Aan ons om het programma op de kaart te zetten bij alle collega’s.
De uitdaging
Met het nieuwe vitaliteitsprogramma ontbreekt het de collega’s van PreZero aan niets. Wat nog wel ontbrak? Een rake campagne om het programma onder de aandacht te brengen en iedereen te enthousiasmeren ermee aan de slag te gaan. Met een verrassende naam en een aansprekend concept, dat allesomvattend is voor de vele oplossingen rondom fysieke en mentale gezondheid.
Onze aanpak
Vitaliteit is nogal een abstracte term. Een vaag containerbegrip waar zoveel onder valt, dat onduidelijk is wat we er precies mee bedoelen. En onbekend maakt onbemind. Dus als we iedereen willen motiveren om aan de slag te gaan met hun gezondheid, dan hebben we een naam nodig die je daar meer toe uitnodigt. Een naam met energie. Eentje die je bij het horen direct het gevoel geeft: daar wil ik mee aan de slag.
Wij verzonnen de naam HOPPA. Positief, energiek, verrassend. Én bovendien een naam die direct de focus legt op wat het vitaliteitsprogramma je oplevert. Want wat je ook wil bereiken – stoppen met roken, die laatste kilo’s eraf, meer ontspanning of een betere nachtrust – met dit programma weet je zeker dat het lukt. En als het dan is gelukt, dan mag je het laten horen ook: HOPPA.
Resultaat
We zorgden dat niemand meer om HOPPA heen kon met tal van mooie middelen. Fris, energiek, opvallend en aansprekend voor de zeer brede doelgroep. Van kantoorpersoneel tot collega’s in de fabriek en achter de vuilniswagen. Ieder met eigen wensen en behoeftes ten aanzien van vitaliteit, die we met de kapstok HOPPA met dezelfde uniforme look ’n feel onder de aandacht brachten. En met succes. Want al na de eerste weken waren er 80 aanmeldingen. HOPPA!
“Met HOPPA brengen we vitaliteit op een heel verrassende en positieve manier onder de aandacht. We merken dat dat mensen inspireert om met hun gezondheid aan de slag te gaan. Heel blij mee.”
Saila Kiriwenno, Senior Marketeer bij PreZero