Fred houdt niet van moeilijk doen. Kwaliteit staat voorop. En als je ruim 40 jaar in de branche werkt, dan weet je waar je de beste bonen haalt. En dat proef je.

Uitdaging
Fred is relatief een kleine speler tussen de grote koffiemerken. En dat mag wel anders! De naamsbekendheid moet omhoog, waarbij de kracht van het merk niet uit het oog wordt verloren.
Onze aanpak
We stellen Fred centraal. De man achter een merk zonder kapsones met lekkere koffie voor een betaalbare prijs. We ontwikkelen een nieuwe huisstijl + logo. Na de lancering zetten we een LinkedIn- en Facebookcampagne op.

Resultaat
Na lancering en zonder aanvullende campagnes steeg het aantal websitebezoekers direct. Het bouncepercentage lag daarbij op 35,77% (dat ligt onder het gemiddelde van 40-60%).
Na lancering van campagnes steeg het aantal websitebezoekers flink: van gemiddeld 100 bezoekers per maand naar ruim 2000 bezoekers in oktober 2017. Een mooie start van een website in nieuwe huisstijl.



Meer weten?
Neem contact op met Thijs, hij vertelt maar wat graag over dit project!