Centraal Beheer
Sinterklaas zonder stress
Klant
campagne social media

Centraal Beheer doet graag iets extra tijdens de feestdagen. Vorig jaar ontwikkelden we met de kerstdagen een online doeboek met ouderwetse spelletjes in een nieuw jasje. Dit jaar kwamen we zelfs met een volledig nieuwe ‘verzekering’.

Uitdaging

Uit onderzoek blijkt dat de Sinterklaastijd bij veel Nederlanders voor een hoop stress zorgt. Zonde! Centraal Beheer kwam tijdens de intocht met dé oplossing tegen alle Sinterklaasstress: de #Zin in Sint-verzekering.

Kiezer Ipad 1

Onze aanpak

We ontwikkelden het #ZininSint concept, bepaalden de strategie en werkten de middelen uit. Onderdeel van de campagne waren vier Facebook Livestreams met Jochem van Gelder vermomd als Sinterklaas. Tijdens de Sinterklaasoptocht zijn honderden #Zin in Sintmijters uitgedeeld. Gepersonaliseerd uitprinten via de landingspagina kon ook. Online is het kiezen uit drie modules: Basis, Uitgebreid of een Allrisk #Zin in Sint-verzekering. Ook aan de stress bij het schrijven van een gedicht werd gedacht. Kies een thema, vul de naam in en hoppa, het gedicht is klaar om geprint te worden. Met de #Zin in Sint-verzekering is Sinterklaasavondstress verleden tijd!

Lievestroom Fb 735

Het resultaat

De reacties tijdens de livestreams, via online berichten en tijdens de Sinterklaasintocht in Apeldoorn waren zeer positief. De stress nam af! De livestreams werden goed bekeken. Ruim 32.000 huishoudens schakelden online in op de Sint. In totaal zijn er bijna 8000 #Zin in Sint-verzekeringen afgesloten. Super! Het mediabereik van deze campagne is met ruim 2 miljoen sky high te noemen. #Zin in Sint stormde dit jaar het land door!

714 Mijters
1440 Cb Sint 206780E6B94286Fc9D7A5E04F3820D26