Voor het eerst in twee eeuwen is er concurrentie op de postmarkt voor consumenten. Sandd zorgt voor opschudding. En aan die opschudding werkte Emotion graag mee.
Uitdaging
Sandd wilde zich als uitdager van PostNL nadrukkelijker positioneren. Het slimme postbedrijf onderscheidt zich met een eenvoudige maar doordachte aanpak van het distributiesysteem.

Onze aanpak
We mochten voorzichtig aan de slag met eenvoudige restyle van het logo. Maar dat mondde uit in een volledig nieuwe huisstijl. En zo zien we het natuurlijk graag. Want dan zijn we in ons element en kunnen we een merkidentiteit echt neerzetten.

Resultaat
Sandd is op ontzettend veel plekken en middelen zichtbaar. Dus is een duidelijke geïntegreerde huisstijl een must. We hebben de nieuwe identiteit tot in alle hoeken doorgevoerd. Zelfs in diverse setjes postzegels, waarmee Sandd voor het eerst de hegemonie van PostNL doorbreekt op die markt. En daar is Sandd terecht trots op.

Meer weten?
Neem contact op met Thijs, hij vertelt maar wat graag over dit project!