Hé, kom je hier vaker?
Zo te zien heb je mijn brief ontvangen! Voelde vast wel een beetje gek om ineens zo’n pakketje te krijgen van iemand die je nog nooit ontmoet hebt. Daarom hier een klein inkijkje in mijn wereld. Zo leer je mij en mijn collega’s ook alvast een beetje kennen.
Wij zijn Emotion. Enchanté.
Think human
Ik zei het al in de brief; in ons vak gaat het vaak over love brands. Ons hart maakt een sprongetje wanneer we aan de slag mogen met een mooi merk. Een merk dat zichzelf is, maar wel onderscheidend durft te zijn. Of het nou een merktraject, merkactivatie of employer brand is, niks maakt ons gelukkiger dan zien dat het resultaat jouw doelgroepen in het hart raakt.
Dat kan volgens ons alleen als je begrijpt voor wie je het doet. Echt goede communicatie begint daarom altijd met oprechte aandacht voor jou en jouw klant. Want marketing gaat niet over data, cijfertjes en algoritmes. Marketing gaat over mensen. Dus: Think Human!
Weten hoe dat eruit ziet? Check hier een aantal van onze cases.
De emotion-aanpak
Je wilt iets voor elkaar krijgen. Een sterker merk, loyalere klanten, meer leads of apetrotse medewerkers. Daar helpen we je bij. Altijd gedacht vanuit mensen en met onze nuchtere aanpak: Begrijpen. Denken. Doen.
Ben jij er al aan toe om telefoonnummers uit te wisselen?
Laat hier je gegevens achter en we nemen zeker contact met je op!