MENU
Creatief bureau sinds 2004|Creatief bureau sinds 2004|Creatief bureau sinds 2004|Creatief bureau sinds 2004|Creatief bureau sinds 2004|Creatief bureau sinds 2004|Creatief bureau sinds 2004|Creatief bureau sinds 2004|Creatief bureau sinds 2004|Creatief bureau sinds 2004|||||||||||||||||||||||||||||||

Nopvertising

Toen we in 2004 begonnen, wisten we een ding zeker. Het moest anders dan alles wat we tot nu toe gezien hadden. Meer energie, meer ondernemerschap, minder saai en vooral minder “omdat het zo hoort.” Maar ook meer samen en een stuk socialer. Zo vonden we het belangrijk te helpen de wereld een beetje mooier te maken. En natuurlijk kun je dan ieder jaar een mooi bedrag overmaken aan een prachtig goed doel. Wij denken dat we beter kunnen doen waar we goed in zijn. Dat heeft veel meer effect. En het is een fijn idee dat onze creativiteit anderen helpt en een goed doel dient. 

Je mag het vrijwilligerswerk noemen, wij noemen het Nopvertising

Je mag het vrijwilligerswerk noemen, wij noemen het Nopvertising. Voor langere tijd een sociaal project of organisatie vooruithelpen met creatief werk of nog liever een specifiek probleem oplossen. Samen met de mensen die dit al vol overgave doen. We steken ieder jaar een vast percentage van onze uren in nopvertising. En deze klanten krijgen 100% Emotion. Al onze liefde, energie en vakmanschap. Ze hoeven er alleen niet voor te betalen. En dat voelt goed!  

We begonnen 20 jaar geleden met Mamita Alice, de prachtige organisatie van Frederique Kallen die in Ayacucho Peru een positieve, duurzame verandering in de leefsituatie van kansarme jongeren nastreeft. Ze doen dit met onderwijs, psychosociale steun en medische zorg. We hielpen Mamita Alice met een nieuwe visuele identiteit, fotoshoot, website en een wervingscampagne voor donateurs. Het was ons eerste nopvertising project.

De afgelopen jaren werkten we met veel plezier en voor nop samen met o.a. Gigant Apeldoorn, De Stadsakkers, Humanitas, Stichting Ambulancewens, Artic Explorer, 
Villa Joep en Buddy to Buddy.   

En we horen je denken: waarom dan deze projecten en organisaties? Dat komt eigenlijk door onze collega’s. Iedereen bij Emotion heeft namelijk de mogelijkheid om zelf een organisatie aan te dragen waar ze zich persoonlijk mee verbonden voelen of een warm hart voor hebben. Zo is Nopvertising van ons allemaal en geven we ons werk nóg meer betekenis.