Leestijd 5 min

Nieuw bij Emotion: Peter als teamlead en adviseur

Tof nieuws! Sinds 1 april hebben we een nieuwe collega bij Emotion: Peter Dommerholt. Hij is dé nieuwe teamlead van team Interactie en gaat aan de slag als communicatieadviseur. Een enorme aanwinst, want Peter neemt een bak ervaring mee op het gebied van online (content)marketing. Maar Peter, stel je jezelf eerst even voor?

Wie ben je?

Ik ben Peter, woon in Apeldoorn en sinds een paar weken staat mijn leven flink op z’n kop. Ik ben net vader geworden én ook net bij Emotion begonnen. Ik woon nu samen met mijn vrouw Nienke en nu dus ook zoon Faas. Hiervoor werkte ik bij Monuta als marketeer en business developer en daarvoor zeven jaar bij contentmarktingbureau LVB als online contentmarketeer.’

Een leuk weetje over jezelf?

‘Ik heb jarenlang de kleuren van Emotion mogen verdedigen in het Emotion-bedrijfshockeyteam. En daar heb ik samen met Marc heel wat titels (en bijbehorende kampioensbarbecue) binnen gesleept. Zo kwam ik ook in aanraking met Emotion.’

Beeld Peter 3

Wat ga je precies doen bij Emotion?

‘Een groot deel van mijn tijd besteed ik als communicatieadviseur. Verder ga ik aan de slag als teamlead op de afdeling Interactie. In die rol wil ik niet micro-managen, maar zal ik wel de belangrijke knopen doorhakken en het team helpen groeien. In die combinatie én met mijn achtergrond in contentmarketing, help ik onze klanten graag met al hun online vraagstukken.’

Wat is jouw visie voor team Interactie?

‘Team Interactie heeft alle kennis en tools in huis om klanten écht te helpen. Van het bouwen van een website tot het ontwikkelen van persona’s en van de perfecte gebruikerservaring in een tool of website tot conversieoptimalisatie. Alles om online te bouwen aan een sterk merk en vooral om omzet te realiseren. Het mooie aan online marketing is dat je elke inspanning kunt doormeten. Ik zou graag aan nóg meer klanten die (meer)waarde laten zien!’

Waar mogen klanten op rekenen als ze met jou samenwerken?

‘Ik ben echt een digital native. Vroeger (opa spreekt) sleutelde ik al de nodige websites in elkaar en hoewel ik dat niet meer kan is die interesse voor online alleen maar groter geworden. Ik hoop dan ook klanten te inspireren en helpen met alle mogelijkheden van online marketing en slimme distributie.’

Een afsluiter: je meest wijze les tot nu toe?

What’s keeping them up at night? Elke klant van een klant is een mens. Ook in b2b-marketing heb je gewoon met mensen te maken, die elk hun eigen uitdagingen hebben. Waarvan liggen zij wakker? Als je het antwoord daarop hebt, heb je voor je klant echt goud in handen! En dat wil ik.’

Kennismaken of sparren?

Wil je kennismaken of eens sparren over wat de afdeling Interactie voor jou kan betekenen? Neem contact op met Peter. Je kunt ook alvast wat cases bekijken of meer lezen over onze gratis quickscan. Drie van onze experts nemen dan jouw website of campagne onder de loep. Wat jou dat oplevert? Een gratis advies hoe we jou zouden helpen jouw uitdagingen op te lossen. Free of charge dus. Durf je het aan?

Peter, Communicatieadviseur
13 mei 2020