Dit ga je doen
Als Advertising Specialist ben jij de expert in het opzetten, beheren en verfijnen van online advertentiecampagnes. Je werkt nauw samen met klanten en collega’s om de meest impactvolle en kostenefficiënte campagnestrategieën te realiseren, waarbij je scherp let op de prestaties en mogelijkheden tot automatisering. Met jouw technische en analytische vaardigheden zet je data om in bruikbare inzichten en aanbevelingen. Dit zijn de dingen die je gaat doen:
- Advies in prognoses maken, KPI’s bedenken en budgetverdeling.
- Opzetten en beheren van advertenties in diverse advertentieplatformen.
- Adviseren van klanten en collega’s over (re)targeting, optimalisatie en markttrends.
- Opstellen van data-gedreven rapportages en actief aandragen van verbeteringen.
- Beheren van de financiële administratie van campagnes, bewaken van budgetten en doelstellingen.
- Meehelpen Emotion nog mooier te maken.

Dit breng je mee
- Liefde energie en vakmanschap.
- Hbo werk- en denkniveau.
- Minimaal 2 jaar relevante werkervaring. Bij voorkeur op een reclamebureau of bij een online agency.
- Uitstekend analytisch inzicht.
- Stevige ervaring met online campagnes en tools, zoals Meta, Google Ads, Analytics, TikTok en andere social platforms.
- Het is een pré als je bekend bent met Looker en Google Tag Manager.
- Een klant- en resultaatgerichte drive.
- Gruwelijk scherp op details.
- Je gaat lekker op de (soms hectische) dynamiek van een bureau.
- Goed is voor jou een beetje te mager; je geeft alles voor het beste resultaat.
- Voertaal is Nederlands, Engels is handig i.v.m. onze internationale klanten.
- Je bent nuchter en hebt genoeg lef om dingen aan te pakken.
- Je hebt zelfvertrouwen en maakt heel makkelijk contact.
- Je bent stressbestendig, pakt je eigen verantwoordelijkheid en houdt het overzicht.
Ben je enthousiast, maar vink je niet elk hokje af? Geen zorgen. We zijn niet op zoek naar het perfecte cv, maar naar de juiste energie. Dus twijfel je? Laat van je horen, we maken graag kennis.
Van ons krijg je
- Uitdagend werk voor mooie grote (internationale) merken en maatschappelijke organisaties.
- Veel vrijheid en verantwoordelijkheid.
- Een salaris van 3.323,99 – 4.825,14 euro (bij een dienstverband van 40 uur), afhankelijk van je kennis en ervaring.
- Volop groeikansen: talentmanagement, interne kennissessies en persoonlijk opleidingsbudget.
- Nopvertising: mogelijkheid om samen aan mooie vrijwilligersprojecten te werken.
- Pensioenregeling, 29 vakantiedagen (bij een fulltime dienstverband), 2 collectief vrije dagen en meer fijne arbeidsvoorwaarden.
- Behoorlijk flexibele werktijden.
- Humor, werkplezier en de garantie dat het nooit saai wordt.
- En natuurlijk zijn er ook de nodige borrels. Net als de gezamenlijke lunch, de kookclub, gitaren, gruwelijke platencollectie, Dirk & Barry, koffie van Fred, het kerstfeest met slechte gedichten en het jaarlijkse Emotion-weekend.
Nee, we werken bijna nooit thuis
Goed creatief werk maak je samen! Dus vind je het geweldig om te sparren, collega’s te helpen en echt samen te werken. Samen creëren we de flow en energie die nodig is om geweldig creatief werk te maken. Samen heb je trouwens ook meer lol, leer je meer en kun je elkaar steunen in de strijd. Snap je meteen waarom we bijna nooit thuis werken.

Het sollicitatieproces
Alles weten? Bel of app met Cherinda via 06-81093780. Direct solliciteren? Stuur je cv + berichtje vóór 23 juni naar solliciteren@emotion.nl Tot snel!