Dit ga je doen
Als online marketeer ben je een echte online specialist. Samen met je collega’s zorg je ervoor dat de online performance van onze klanten geweldig is. Of het nu gaat om online campagnes, websites, apps, social of andere online kanalen en tools. Je werkt lekker samen met klanten en collega’s om de beste en budget slimme strategieën ook echt te realiseren. Waarbij jij scherp let op de prestaties en mogelijkheden tot automatisering. Je voert kleine online werkzaamheden zelf uit en coördineert grote projecten en campagnes met specialisten op het gebied van SEA, SEO en development. Met jouw technische en analytische vaardigheden zet je data om in bruikbare inzichten en advies. Daarnaast zetten we hele snelle en concrete stappen met AI. Ook daar wil je zeker ook bij zijn en actief aan meebouwen.
Dit ga je doen:
- Coördineren van contentmarketing, advertising campagnes en andere online projecten.
- Online marketing audits uitvoeren en advies geven.
- Prognoses maken, KPI’s vaststellen en budgetverdeling bepalen.
- Adviseren van klanten en collega’s over targeting en optimalisatie.
- Opstellen van rapportages die iedereen begrijpt met nuchter advies voor verbeteringen.
- Financiële administratie van campagnes en bewaken van budgetten en doelstellingen.
- Je bouwt stevige partner- en klantrelaties op en bespreekt regelmatig voortgang en resultaten.
- Je schakelt snel tussen klanten en projecten, houdt altijd overzicht en stelt prioriteiten, ook onder tijdsdruk.
- Je bent niet te beroerd om af en toe zélf aan de knoppen van online campagnes te draaien.
- Actieve rol in ontwikkeling en integratie AI-tools en flows.

Dit breng je mee
- Liefde energie en vakmanschap.
- Hbo werk- en denkniveau.
- Minimaal 2 jaar nuttige werkervaring. Liefst op een advertising- of online agency.
- Uitstekend analytisch inzicht en brede online kennis.
- Ervaring met online campagnes en tools, zoals Meta, Google Ads, Analytics en social platforms.
- Gruwelijk scherp op details.
- Je gaat lekker op de (soms hectische) dynamiek van een bureau.
- Voertaal is Nederlands, Engels is handig i.v.m. onze internationale klanten.
- Je bent nuchter en hebt lef om dingen aan te pakken en af te maken.
- Je hebt zelfvertrouwen en vindt samenwerken met anderen geweldig.
Ben je enthousiast, maar vink je niet elk hokje af? Geen zorgen. We zijn niet op zoek naar het perfecte cv, maar naar de juiste energie. Dus twijfel je? Laat van je horen, we maken graag kennis.
Van ons krijg je
- Uitdagend werk voor mooie grote (internationale) merken en maatschappelijke organisaties.
- Veel vrijheid en verantwoordelijkheid.
- Een salaris van € 2.900,- / € 4.000,- euro (bij een dienstverband van 40 uur), afhankelijk van je
kennis en ervaring. - Flinke groeikansen: talentmanagement, interne kennissessies en persoonlijk opleidingsbudget.
- Nopvertising: mogelijkheid om samen aan mooie vrijwilligersprojecten te werken.
- Pensioenregeling, 29 vakantiedagen (bij een fulltime dienstverband), 2 collectief vrije dagen en meer fijne arbeidsvoorwaarden.
- Behoorlijk flexibele werktijden.
- Humor, werkplezier en de garantie dat het nooit saai wordt.
- En natuurlijk zijn er ook de nodige borrels. Net als de gezamenlijke lunch, de kookclub, gitaren, gruwelijke platencollectie, Dirk & Barry, koffie van Fred, het kerstfeest met slechte gedichten en het jaarlijkse Emotion-weekend.
Nee, we werken bijna nooit thuis
Goed creatief werk maak je samen! Dus vind je het geweldig om te sparren, collega’s te helpen en echt samen te werken. Samen creëren we de flow en energie die nodig is om geweldig creatief werk te maken. Samen heb je trouwens ook meer lol, leer je meer en kun je elkaar steunen in de strijd. Snap je meteen waarom we bijna nooit thuis werken.

Het sollicitatieproces
Alles weten? Bel of app met Cherinda via 06-81093780. Direct solliciteren? Stuur je cv + berichtje vóór 23 juli naar solliciteren@emotion.nl Tot snel!