MENU
Creatief bureau sinds 2004|Creatief bureau sinds 2004|Creatief bureau sinds 2004|Creatief bureau sinds 2004|Creatief bureau sinds 2004|Creatief bureau sinds 2004|Creatief bureau sinds 2004|Creatief bureau sinds 2004|Creatief bureau sinds 2004|Creatief bureau sinds 2004|||||||||||||||||||||||||||||||

De bus is goedkoper dan je denkt

Bravo

Weet jij wat een willekeurig busritje kost? Wij weten dat je ‘m waarschijnlijk te duur inschat. Want dat doet maar liefst negentig procent van de mensen, liet de Brabantse vervoerder Bravo onderzoeken. Dus werd het tijd om dat misverstand de wereld uit te helpen. Wij gingen op pad om het de mensen op straat gewoon maar eens te vragen: wat kost een busritje van A naar B? Want hoe meer foute antwoorden, hoe meer bewijs we zouden verzamelen voor het feit dat de bus eigenlijk best voordelig is. Dat leverde hilarische content op voor de online videocampagne ‘de Preisvraag’, waarmee we Brabant op een leuke en opvallende manier aan het verstand brachten: de bus is toch echt goedkoper dan je denkt.